Vant pris for årets innovative idé

Sartor vant prisen for Årets innovative idé på Kjøpesenterkonferansen!

Årets innovative ide
Stolte vinnere av Årets innovative idè 2022!

Idéen var å bruke et ledig lokale til Kreftforeningens pop-up. For en glede vi hadde av å ha Kreftforeningen hos oss. Og for en glede det var å vinne!

SARTOR TIL NORDISK FINALE

Etter seieren i Årets innovative idé på Kjøpesenterkonferansen, er Sartor Storsenter klar for den nordiske finalen i Stockholm 27. oktober. Her skal vi kjempe om seieren med de nasjonale vinnerne fra de andre nordiske landene, og vi er optimister.

Takk til Kreftforeningen for at de tente på idéen vår om å skape en møteplass i et tomt lokale. De utviklet et nytt konsept som de nå bruker flere andre steder. Og takk til vår markedssjef Hans Jarle Einarsen, som kom med idéen.

Årets innovative ide
Stolte vinnere av Årets innovative idè 2022!