Stands
Ønsker du å ha stand på Sartor Storsenter finner du retningslinjer her.
Ønsker du å ha stand på Sartor Storsenter finner du retningslinjer her.
Retningslinjer
Sartor Storsenter leier ut standplass, i eller utenfor senteret, til profesjonelle aktører.
Ønsker du å leie markedsplass eller annonsere på digitale skjermer ved senteret, ta gjerne kontakt med Clear Channel Norway for informasjon/tilbud:
Tlf.: 02154
Merk hvilket senter, hvilken periode og hvilken aktivitet forespørselen gjelder.
http://clearchannel.no/produkter-priser/markedsplass
Are you interested in hiring promotion areas or advertising on digital screens at the mall, please contact Clear Channel Norway for information/offers:
Phone: +47 22 02 34 00
Note which center, which period of time and what kind activity the request applies.
Søknad om leie av standplass for frivillige og lag og organisasjoner
Sartor Storsenter leier også ut standplass, i eller utenfor senteret, til frivillige lag og organisasjoner. Standplass tildeles ikke dersom standen inneholder produkter som er i direkte konkurranse med produkter som selges av leietakere i senteret.
Det er ikke tillatt med pengeinnsamling i form av bøsser og lignende. Det samme gjelder vaffelsalg, kakelotteri/salg av hjemmelagede kaker.
For leie av standplass på Sartor, kontakt Sartor Storsenter AS
v/Kundeservice, tlf. 56 31 58 58 eller mail: sartor.kundeservice@olavthon.no
Bestilling av bord, stoler og tilgang til strøm gjøres ved bestilling eller minimum 2 dager i forkant. Sartor sørger for strøm til standplassen ved bestilling, men ekstra skjøteledning må taes med.
Ved ankomst Sartor
Standleier skal henvende seg i Kundeservice for tildeling av standplass.
Krav til standens utseende
- Standen skal være ryddig til enhver tid.
- Kasser, handlevogner, søppel og lignende skal ikke stå rundt standen.
- Standen skal være stille. Bruk av mikrofon, høyttaler, musikk og lignende er ikke tillatt.
- Dersom det foretas salg ved standen må dette gjøres etter Bokføringsforskriften § 5.
- Representantene har ikke anledning til å ”følge etter” kundene, men kun være tilgjengelig for dem.